Regn Regn åter Regn

Japp så ser det ju ut .. Hösten är här tyvärr .. Så nu går man bara å väntar på att snön ska komma så det blir ljusare ute =)
Hatar detta mörker då ja är såå mörk rädd .
Dagarna springer förbi känns det som .. fullt upp hela tiden fast egentligen inte .
Hästen mår kanoners å är JÄTTE pillrig i  huvudet men ja lyckades sitta kvar dom två gånger ja har ridit henne i helgen . Så ja är ju lite nöjd men hon försökte allt få av mig ett par gånger .
Sen så har ja varit ute mycket med hundarna så dom fått springa av sig å tränat har jag oxå gjort .
Fan va ja älskar å träna med Troja .. Hon är verkligen såååååå rolig .. Hon vill så mycket hela tiden så det går kanon bra .
Va stolt över henne på klubben då hon inte brydde sig så mycket om dom andra hundarna .
Nästa gång ska vi ut i skogen å spåra med dom å det ska ju bli roligt å få se hur lilla damerna gör då .. Jag går ju med bägge två .
Leija har blivit stabilare å är itne så rädd för saker å ting nu . Märks att hon börjar känna sig hemma å är tryggare nu än innan .
Brolle körde ja läggande under gång å ställande under gång å linförighet å det gjorde han super ..
Kunde han gå så på en tävling så hade ja fått bra poäng =)

Sen har jag varit på Utställning med Brolle & Troja och för troja gick det skit bra  Hon blev bästa valp
men Brolle gick det sämre för så sätt .

Trojas Kritik.

5 män tikvalp vackra linjer väl könsprägel, bra skall parti kan bli kraftigare i nos partiet Utm överlinje Kan djupna något i kroppen . Rör sig med Bra drive
BÄSTA VALP

Brolles kritik

2 årig han hund maskulin helhet kraftfull + huvud med något bulligt kind parti Ganska bra öron borde ha fastare armbågar och en bättre rygglinje Bra lår bredd rör sig ok från sidan .,
han blev placerad som 4:e i konkurransen
så han kom ju inte sist i alla fall
Så det vi ska göra nu är å spring träna med honom .. han står ju som en fura men måste få hans rygg bättre =/

Så nu blir det att rikta in sig på Växjö då ja numera inte har pojkvän å inte ska ha festen då så kommer jag vara ledig den helgen =)
Så då ska ja ställa Brolle å Troja å kanske nån som vill ställa Leija åt mig ??? nån som är spekulant



 
Mammas Fina stjärna <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0