Huja sitter här alldeles ensam

fast egentligen inte .. Har ju mina barn som sover å vovvarna som springer runt å busar förtillfället .

I dag har jag varit en sväng i nya lägenheten å mätt lite å så sydda ja mig ett par nya köks gardiner . å i morgon ska ja åka till Jysk å kolla om dom har några snygga tyger så ja kan sy nya till vardags rummen typ .. har ju nästan tre rum som går i ett .. men ja funtar på om ja ska ha samma i två utav dom eller om ja ska försöka sy nya till alla fönster eller hur ja ska göra .. Hmm tåls ju å funta på . ska ju se om det finns något som faller mig i smaken först

Annars så har ja inte gjort så mycket .. varit hos mor en runda ¨å tjötat å druckit kaffe som vanligt å sen en runda hos Monica på kaffe ..
Ja mycket kaffe blir det när man försöker fördriva tiden .. men jag har ju egentligen massa att göra så som att packa men fy fan vad det är tråkigt
Men men lite har ja packat ner i alla fall ..
I morgon ska ja till en go vän å vara lite sällskaplig å äta lunch .. Ungsbakad lax .. gottit värre .
sen blir det Vetten med två hundar å lämna felix i samma veva .
Sen n'r ja kommit därifrån så kanske det blir lite biljard .. Va så jävla skoj när ja å en polare va nere å spelade lite .. så ja ska tom vara med på en tävling den nionde oktober =)=) ska bli skita skoj
nej nu ska ja ta mina vovvar å hoppa i säng .. är ju en DAG I MORGON ME =) NATT NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0