Ha ha ja i bland är det ju nästan skratt retande va längesen det va man bloggade :-0

Sitter här hemma i lägenheten å tar mig en kopp te å en macka ..
My är i skolan å Felix springer omkring å leker.
Hundarna ligger å sover efter att ha varit ute en stund .
Ja det händer ganska mycket runt omkring här just nu

Jag har ju lilla Troja som ja ska gå Kurs med nu i höst
Ska verkligen bli skit roligt .
Brolle ska ja ha lite coachning med så vi kommer på rätt spår med detta att vara lös .. Det kan ju inte han alls .. jobbigt nog . Så innan ja har löst det så tränar ja på alla momenten i koppel .. ha haha inte smidigt värre kan ja lova . Jag har gett mig fan på att han ska tävlas med framöver .. kan inte bara vara fin utan kunna prestera lite oxå . Så kommer ja till Lydnads kl 2 med honom så är ja i Eliten känns det som .. ha ha nä men det är mitt mål å komma dit i alla fall . Eftersom han är så egensinnig så ja . Det är verkligen en utmaning =)=)
Troja därimot är hur lyhörd å rolig som helst .. henne kunde ja ha lös i klubben medans det fanns störningar runt omkring men hon stack inte så sätt .. Kanoners .
I helgen är det en Inoff utställning som vi ska åka på å träna lite . Sen helgen efter är det Vårgårda .. Då ska ja ställa bägge två . Ska bli SUPER skoj .

Nu i Tisdags så skulle min lilla Teijo kommit men det gjorde hon inte .
Hon total vägrade att gå på transporten ... Dumma kossa .. men hon är mitt lilla hjärta ändå .. Så nu hoppas vi på att hon kommer på lördag i stället
Så håll alla tummar å tår att hon beslutar sig för att gå på .. å inte har sönder något eller någon =/

Sen mitt i alles så ska jag flytta på Fredag förhoppningsvis .
har en del att stå i under dessa veckorna . sen så ska ja börja jobba förmiddagar sa hur gott som helst .

Fan va ja längar tills ja är inne i den andra lägenheten .........
Sen har jag varit sjuk här nu i två veckor i morgon .. Fått Bronkit så nu har ja bara 40 % av min  lung kapacitet ,,, så ja mår skit å lite till ..
usch usch så nu MÅSTE jag sluta röka . ananrs så har ja inga lungor kvar å får leva så här å det vill jag verkligen inte ..
Så all hjälp behövs nu .. Men men jag SKA fixa detta för mig å mina barns skull ..

Nej nu ska ja gå å röka .. ska röka en vecka till sa hon som ska stötta å rådgiva mig genom detta sen börjar ja med champix om ja nu kan lösa ut det för det sägs vara svindyrt =/

Men men ha det gott alla så ses vi snart igen




Bjuder på en när jag ställde Loppans Pappa i Ransäter 2010


SAKNAR DIG MIN VÄN DÄR UPPE I SKOGARNA .. puss puss  LOVE ya!!!

Kommentarer
Postat av: Katta

Sicken snygg bild :D datanörd nr: 1 haha :)

härligt att se att du börjar blogga igen!

Saknar dig massor vännen! <3 kramar

2010-09-11 @ 11:36:39
URL: http://kaatitsy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0