yeaaahhhhh sååå roligt

Japp det ska det bli när gumman kommer ner för å stanna ett tag .. Saknar dig verkligen gumman .
Så surt att detka varaå jobbigt att prata i ele bara annars å had vi kunnat prata mycket mycketmer .. men ja you know .

Annars händer det inte å mycket.. ganska lugnt Barnen leker å står i å i dag ska dom klä ut sig till Häxa å spöke ... ska bli roligt . Sen ska ge sig ut på Bus eller godis =) 

Just nu sitter jag här med kaffe koppen i högsta hugg å ska snart gå ut med mina hundar . Träna lite så dom lite trötta . 
Igår på dagen va jag i stallet å plockade ihop alla mina häst saker så nu är dom här hemma å ska säljas .. Allt ska bort . Jag har bestämt mig nu helt klart jag ska inte hålla på med hästar mer för dels så kan ja inte ha min Teijo som jag vill ha å så är Felix för liten . Blir lite jobbigt dom veckorna Felix är här . men men jag tar ju hellre Felix än hästarna . Så den som är intresserad av divers utrustning kan hojta till . 
Träningen med hundarna går faktiskt över förväntan . Troja ligger på sofflocket nu eftersom hon löper å är jätte trött å allt är lustigt tycker hon . Men sitter å hoppas på att Leija ska börja nu så man har det överstökat . så Brolle mannen får det lugnt nu . Han är verkligen tik tokig nu
 Men men så är det ju å ja ska inte klaga för jag visste ju det sen innan . Nu funkar det faktiskt bättre än sist när jag hade Loppan . Han vatt ju HELT tokig .. kanske fått lite mer vetskap om det hela å är bättre tränad så man har lite mer styr över honom så sätt ..
Nej nu ska ja ut .. ha det så underbart som ja kommer att ha det .. MISS you gums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0