Usch .. sjuk är inget kul

Japp det har jag varit nu sen i typ lördags natt.. usch inget skoj alls .. Men men känner mig lite bättre nu än innan i alla fall så hoppas att det går över nu !
Annars så är det fullt upp med barn å hundar å hästar,
Tyvärr kommer dock Teijo att åka hem igen då ja inte reder ut henne så som hon är just nu .. Hon har blivit hel lustig . Sån här va hon inte alls förra gången jag hade henne. Å jag vågar inte nu efter hon dängt av mig tre gånger .. Känns ju inte så hejdlöst posetivt alls att lämna tillbaka henne . Jag brukar ju reda ut dessa pållar å brukar absolut inte bli rädd .. Men nu ger jag mig fasen .
Är inte värt att riskera lin å lem för hästa kraken skull .
Hon är ju dräktigt så jag tror att hennes beteende kommer från alla dessa hormoner som hon har .
Så måndag ev åker hon hem ..suck .. Kommer ju givet sakna henne men då har hon det bättre hemma
På fredag kommer Fille pille bus å Söndag är det kurs så den som känner för å vara barnvakt en stund får ju gärna hojta till . Lite jobbigt att gå kurs med den vildingen
Men men nu sk aja fortsätta dricka mitt kaffe .. Ha det så gott nu Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0