har ingen rubrik att skriva

är såååå less på vissa sorters människor . Sånna som tror att dom kan bete sig hur som helst . Finns särkilt en människa som förstörde min fest i lördags men hon åkte ut .. hon passade verkligen inte in här .. jag ångrar djupt att jag bjöd henne och en till . Men men tänker inte göra som C som sitter å skriver en massa skit om att jag trakarsserar henne å att jag är psykiskt sjuk m.m
Det är lågt .. men ja det kommer hon ju vackert få tillbaka en vacker dag ! kanske inte från mig utan bara att hon inser vilken människa hon är . Det är patetiskt att hon inte kan lösa saken själv utan ska skicka hennes man .. Det är både fegt å lågt .. men m en försvinn ur mitt liv behöver någon som du !!!!!!

Festen va kanon bra förutom dessa .. både innan dom kom å efter dom blivit utslängda hade vi skita skoj .

TACK alla för allt fint jag fick och att ni kom .. jag hade en super dag förutom små missöden ..
Förstår dig bror vad du sa !! Love you .. tack för att du finns mig nära

Annars så går det på halv fart tycker ja .. varit förkyld å seg å hostar som fan .. men det håller på å gå över som tur är .
Hundarna mår kanoners ... ÄNTLIGEN börjar Leija komma upp i vikt som hon ska .. Såg en sak häromdagen och Leija har växt i fatt Troja så hon är lika hög men bara tunnare . . . så det måste vara anledningen till att hon inte lagt på sig något hull ..
så nu hoppas ja hon kan sakta ner lite å lägga på sig lite hull i stället för å växa på höjden .
Brolle har mer eller mindre tupp juck här hemma för Troja flickan löper . Hon har blivit stor =)
he he jag hoppas innerligt att Leija kommer i gång å löper hon oxå nu så slipper det komma senare . Han tror ju att bägge löper men det gör dom ju inte

Va hundvakt åt en polares hund .. ha ha sååå söt han är men vilken energi han hade . å sååååå gosig . ville verkligen ligga å gosa tätt tätt intill ,, MYS
Nej nu blir det kaffe sen ska ja ut å träna hund ,
Ha det så gott å må s¨å bra som jag gör UNDERBART
å du Katta .. misses you å längtar tills du kommer ner ,
LOVE YOU GIRL

Kommentarer
Postat av: Katarina

Bit ihop vännen! Du gjorde helt rätt! man ska inte ta emot för mkt skit utan någon direkt anledning! försök att inte låta dig påverkas då det bara e de dem vill! ignorera brukar ALLTID bita bäst ;)



saknar dig me som skrutt vännen!!! men nu kommer ja snart ner :D ska försöka få tid att ringa imorgon mellan mitt "sy egen sele projekt" och middag hos Sandra, annars får ja höra av mig på söndag, är i STORT behov av en boost Bettan :D haha

2010-10-30 @ 03:35:57
URL: http://kaatitsy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0