ha ha ha ha ja jisses

I går fick jag ett sms Såååå skratt retande så det finns inte . JIsses stackars denna/det/detdära/hon/han !?!



Men dagen i går va softisch. Barna va å spökade runt om här i Äng .. utklädda å söta . My va Häxa å Felix skulle likna ett spöke . Ha ha så roligt dom hade . Sen åkte vi in till stan å spökade för Biljarden ha ha ha den mannen är ju bara så as skön . Just love him !! eller så ja gillar han barn ha ha
Det va roligt å My å Felix fick godis för dom vågade inte ta deras bus ha ha ha
Sen åkte vi hem till mormor å morfar .. he he
Sen va det dags att ta dom trötta spökerna å åka hemmåt .
Dom somnade som små grisar . I dag är dom nog trötta för dom är över jävliga just nu .
Å nu ska jag gå ut å fixa lite att käka .. Fiskpinnar å Potatis mos blir det nog i dag .
Senare ska ja ladda ner bilderna på dom så ni får se mina små söta spöken =)
Nej köks tjänst va det ja ..
Puss å Kram kram bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0