Jag blir så arg å lessen

Det finns inte ord för vad ja känner just nu . Arg besviken lessen frustrerad ja nämn det ?!?!
Hur fan kan våran kommun ha en sådan jävla barnomsorg ... fattar verkligen inte hur dom tänker

Jag får inte barnomsorg till min son som bor hos mig varannan vecka för att han har det hos pappan 

Det innebär i praktiken att ja kan inte jobba för att kunna vara hemma med min son å få träffa honom . Eller så får jag ge upp min son för att kunna överleva
Hur fan tänker dom . Visst det kanske inte är bra för ett barn att vara på två olika dagis men det är fan inte bra att vara utan mamma heller . vilket detta kommer innebära för hans å min del . Han förlorar mig och sin syster ,
Det innebär att ja hans mamma inte kan ha honom för att jag är tvungen att jobba för å kunna överleva .
Jag kan inte flytta då min dotter har sin skola å trivs som bara den . Går sååå mycket bättre hon har kompisar å skulle bli helt förtvivlad om ja ens skulle fundera på det .
Detta gör mig så förtvivlat ledsen så jag vet inte vart ja ska ta vägen nånstans .
JÄVLA FITTSAMHÄLLE

Orättvist är det rent ut sagt . hur fan kan dom göra så .
Inte fan är det bättre för honom å mista sin mamma för att min kommun säger att man inte ska ha det så

Usch jag blir så arg så jag vet inte vad ja ska skriva
Tack söta Katta som varit här hos mig . kommer sakna dig något gruvligt när du ska åka . vill inte
pöss pöss

Mamma älskar dig Felix vad än alla andra tror .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0