Ja ... hmm

Ja drömmar är verkligen lustiga ..
Men man kan ju alltid hoppas att dom går i uppfyllelse =)

Sitter å måste verkligen städa men jag orkar inte vill inte . Är trött som fasen är jag .. har ju blåst som fan i natt så jag har inte kunnat sova för det har gnislat å levt som hundan ..Tröttsamt .

Lilla gumman kommer i dag förhoppningsvis . Ska bli såå mys att få ha henne här ett tag .
Hoppas på att vi kan ha lite fint väder så vi kan vara ute å träna lite hund utan å frysa ihjäl .
eller blåsa iväg .

Just nu sitter jag i soffan å har en Leija som rygg värmare he he jag förstår inte varför dom ska lägga sig bakom ryggen för .. det gör både hon å Troja .. Troja gör det oftast Mina små söt nötar .
Man har ju verkligen värme dynor i soffan när man ska sitta vid datorn eller vid tvn =)=) å jag klagar inte för det är sååå mysigt

Nej nu ska ja vrida på lite musik sen ska ja sätta fart å städa lite .. Meeen först kaffe å en cigg ,
Ha det så gott allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0