Godmorgon =( Nää jävla skit morgon

Usch ja . ahr legat hela natten å lyssnat på en jävla luft värme pump som låter mer än ett rea plan . Trodde den skulle skära ihop vilken sekund som heslt .  å vibrerar i hela huset gör det av fanskapet .
Usch . att man inte kan släppa saker å ting å bara somna !!!! =/

Men men snön har ju kommit å hundarna är mer tokiga än vanligt . Troja gillar verkligen snön men Leija verkar inte gilla den så hemskt mycket då hon har bestämt sig för att kissa KAN man inte göra i SNÖN ...
I går efter kvälls promenaden så gjorde jag årets första vinter vurpa . Lite halt å Bettan hamnade på rumpan =/ he he Hundarna undrade vad ja gjorde där . Slog mig dock inte men sträckte mig tydligen i ryggen lite grann =/
My är helt lycklig över denna snön Hon älskar den så som dom flesta barnen =)=)
Katta är ju här å förgyller min dag har varit här nu sen i Torsdags Sååå mys är det .Min högsta önskan är ju att hon kan ta å flytta ner hit men ja..
I går va vi inne i stan å klippte oss . He he jag gillade hennes kommentar om att en karl skulle klippa henne NÄÄÄÄ jag vägrar !
Så det fick bli en klippning där för mig där jag bruakr klippa mig å sen vidare till en annan . Resultatet kommer senare för er som inte träffar mig .
Nöjd ,,, hmm jo då det är jag men hade ju velat haft kvar min lugg .. men nope den klippte ja bort sen när ja kom hem då det inte vatt så snyggt å lämna den å kunde inte göra något med den Så den åkte väck .

Just nu sitter jag i mina funderingar om ja ska ta å häva mig i sängen en stund till innan Katta vaknar eller om ja ska gå å sätta på kaffe . Men just när ja skrev den meningen så kom det en våg av trötthet över mig . =)
Vi har ju för vana att INTE komma i säng i normal tid utan typ vid två tre tiden .. Men det är ju vanligt när det gäller henne å mig =)
Ha ha nu vaknade hon så nu blir det till att sätta på en KAFFE !!
Godmorgon å ha en underbar dag som ja ska ha !
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0