ahhh världens sötaste

Jag har nog världens underbaraste vän .. som tyvärr inte kan vara här hos mig men hon gjorde en sån betydelsefull sak för mig så jag började tom å gråta när hon först hade total lurat mig ..

Underbart att ha sånna vänner omkring sig som gör så dära söta saker för en ..
Inget jag begär absolut inte men såååå glad blev jag . Finns några i mitt liv som verkligen ställer och det är helt underbart

annars så har jag legat sjuk dom senaste dagarna i förkylning med feber å skit .. sen fick min tösa bit spy sjukan å vatt jätte dålig men har nu börjat återhämta sig

I dag va vi hos Frida å träna lite hund inför kommande utställning på söndag ....  FATTA ni hur jag längtar eller
fy fan sjukt så mycket ...
Har tränat Brolle mannen i dag och han gick förvånansvärt bra .. saken med honom är att han gillar verkligen å visa upp sig så det ska bli lite spännande å se hur han beteer sig när vi komme dit med andra hundar .. Fan blir alldeles pillrig i kroppen He he kommer ju vara sjukt så nervös innan det är dags att gå in i ringen . Ska bli så spännande å se vad domarna tycker om honom . å vad man har för konkurans
Längtar längtar längtar !!!!!!!!
Sen ska det bli såååååå SKOJ Å JA ALLT lycka å få träffa Katta gumman .. synd att det bara är för en dag vill ju träffa dig mera .. Men ska bli såå skönt när ni kommer ner i juni å stannar lite längre

Just nu vill jag att min kropp ska coola ner sig lite ... går i hög spinn .. vill säga till en person att jag inte vill se han mera men jag kan verkligen inte å vill inte heller men ska ja kunna må bra så måste jag
men ja jag kan inte .. Hur fan kan det vara så svårt å bara vara vän med en person . Varför ska man ha dessa känslor för .. dom gör ju fan ingen nytta ändå .. dom skapar ju bara problem .. Visst kan jag bortse från allt så har ja en själs vän för livet men ja måste bra kunna se förbi min känslor å se han som en vän men jävlar va svårt det är .. mitt huvud skriker bara ta mig eller försvinn från mitt liv men det stämmer ju inte .  Så mycket som han har ställt upp på mig å ja för honom å han får mig å må super när vi umgås .. då har ja inga problem alls känns det som . Mannen i mitt liv JA men dock den ja inte kan få .. sad but thrue .. åå eftersom jag vet detta varför kan då inte mitt hjärta bara lägga ner allt för .. hade varit såå enkelt å skönt
Nej nu ska jag försöka sova .. å tack gumman för att du är så underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0