Underbart väder !!!!

Ja det har det verkligen varit i går å i dag .. Sjukt skönt å gå ut med en kopp kaffe å sätta sig på trappen å njuta av solens varma strålar å höra hur det droppar från taket =)=) underbart

I går så åkte ja å My å Brolle mannen till en kompis å låg över där tills i dag hade lite mys med film å gottit =)
I dag så lyckades jag å försova mig givetvis men hon kom inte så mycket försent utan fem min typ .. Efter det så åkte vi tillbaka å fixade lite frukost å jag badade Brolle mannen . Hade bestämt oss för att vi skulle gå ut å fota honom i snön å vi fick ett par bra kort på honom .. Mitt lilla hjärta så fin han är ..


Sen så gick vi in å gjorde iordning lite fika å gick ut å satte oss i snön å solen å avnjöt en god kopp kaffe å macka medans Brolle sprang runt å lekte hej vilt . Han total älskar ju snön så undra vad han ska sysselsätta sig med under sommaren .
Ska bli så skönt när det blir lite varmare så man kan sätta i gång med utomhus träning med honom .
Jag gillar inte alls snön å kyla å gå ut å träna hund så det får bli en hel del träning inomhus =)
Å här har ni ett bevis på att även Brolle är en Amstaff he he älskar kaminen

Där framför ligger han så fort han kan .. tom så att jag sett honom flämta av att han blivit så varm men ni ska inte tro att han flyttar på sig då utan ligger kvar än in i det längsta .. sen lägger han sig kanske två meter bort från den =) =) tok pöjk


Sen så va jag tvungen å åka hem å hämta My på skolan så sen har dagen bestått av tvätt å nu i kväll har ja suttit å vikt in tvätten å tjötat med Katta i telen . Misses you babe .. Hoppas det kan bli en träff snart =)

I morgon ska jag åka ut å hjälpa Fridus med hennes pålle när hovlagaren ska komma å kanske ta mig en tur på honom .. Hmm inte hovslagaren då utan hästen ;-)
Senare på eftermiddagen ska ja åka å hämta Fille pille bus saknat honom något otroligt mycket nu när ja inte kunnat ha honom för ryggens skull .. så jävla surt att man ska ha en sån kass rygg i mellanåt så man inte ens kan lyfta sitt egna barn ..
JOBBIGT kan jag lova

Nej nu blir det en ciggis å sen blir det sängen
Må så underbart alla å ta hand om er
å inte glömma
GRATTIS KISSEN TILL KÖRKORTET I DAG =)=)=)=) Så glad för din skull
Miss you toooo

Pöss & Kram på er

Kommentarer
Postat av: sara

fin hund :) kolla gärna in min blogg!

2010-03-24 @ 23:43:51
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0