Packa packa packa

He he japp det är vad jag har gjort i går å i dag .. städat ur skåpen som är tomma så slipper jag det sen .
Nu är det bara det nödvändigaste kvar i köket som man måste ha .. å ska ta tag i deras leksaker här i morgon tänkte jag .. kan ju inte packa ner allt för då har dom ju inget att sysselsätta sig med ..
Felix kommer här nu i dag .. ska åka å hämta honom .. Lille sötnöten
Senare i dag ska ja åka till Richard å hjälpa han med sin bil .. sen ska vi la åka hem till honom å mys pysa lite =)
jag förstår inte hur man kan bli så beroende av en människa .. jag vill ha han här hos mig hela tiden .. även om jag vet att han kanske kommer senare så är det skit jobbigt å vänta ..
Hmm ja jag är totalt ner kärad ja jag vet men tyvärr så dom nog inte besvarade på samma sätt som ja vill.
Men men allt löser sig nog säkert .. Han är en fruktansvärt go vän som ja har skit skoj med i alla fall =)=)
Nej nu ska ja lägga mig på soffan en stund sen blir det att hämta My på skolan

Puss & Kram Beata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0