mmmm ja inte skönt alls nånstans

ryggen har ju verkligen gjort sig påmind i dag .
så ja ska härda ut nu under helgen senska ja upp till läkaren igen dom måste göra något åt det har gått å dubbel dos av tabletter i dag å det funkar bara stund tals
farligt å jobbigt

Nu i eftermiddags så kom ja hem i från tenhult ..
såååå tomt å tråkigt hemma kan ja säga . han ger mig sådant sällskap så det är sanslöst är som om vi bott tillsammans i tid å evighet .. vi vet hur den andre vill ha det å inte vill ha det .
Haft svin ont i ryggen där me med han hjälpt mig som bara den å det behövde jag verkligen

tack vännen för att du berikar mitt liv med din närvaro Lika så Tack alla ni andra som finns runt omkring mig . NI betyder mycket för mig å det hoppas jag verkligen ni vet om !!
nu ska ja lägga mig ständigt trött på dessa tabletter vill slippa dom nu å bli människa igen
Puss & Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0