Lördag =)=)=)

Vaknade av doften av kaffe .. det finns verkligen inget underbarare sätt att vakna på ..
Fast egentligen vaknade ja panikartat för att det knackade på hans dörr ..
Men men han va ju vaken så ja behövde ju inte gå upp ..
Men upp kom jag å fick kaffe Sååå gottit
Kunde verkligen inte somna igår så ja gick och la mig på soffan å efter en kopp te å en macka så somnade jag som en klubbad säl ....

I går så vatt vi å drog loss hans andra bil å flyttade på den så i dag kanske vi ska försöka få tag på en kärra så vi kan få bort den dit den ska .. My va i skolan under dagen så åkte han å hämtade henne medans jag diskade å lagade mat ..
Brolle mannen har verkligen kommit in i någon sorts period eller målbrottet eller dylikgt ,,,
Han fick för sig att det va något riktigt ja menar RIKTIGT skumt utan för på altanen.

Så med världens resta ragg å ill morret allan å stånd skallet satan så fick han total damp så han sprang här å va helt till sig .. Jag kollade å det fanns absolut inget som han kunde reagera för .. inga djur eller människor eller fåglar eller ja NADA
efter ja diskat färdigt så tog jag honom i koppel å halsband å gick ut med honom .. ha ha han va två centimeter hög från baken och halv rest ragg
Hmmm så kommer vi ut å då smyger han sig fram sakta å försiktigt till en snö hög som han skottat upp från altanen och så har det kommit med lite löv .. Det va DET som va såååå jätte farligt ..
Hmm han lyfte benet å pissa på det så va det ur världen
Snacka om att ja garva åt han ... jisses

I helgen är det min barn lediga helg å ja trivs med tysnaden omkring mig nu .. nästa vecka kommer verkligen bli fullspäckad =/
Packa packa packa .. ja som hatar att packa .
men men hittat en större billigare lägenhet utan grannar å utan massa spring å dylikt så ja jag ska ta den
Billigare å bättre läge tillskolan som hon ska byta till sen till ettan så nu i dag ska ja åka å skriva kontrakt med dom .
Men tänk va gott det skulle vara om allt hade packat å kört sig självt

Usch ja har varit så otroligt mycket som hänt nu det sista så jag har varit helt ur gängorna .. men men Bettan is snart tillbaka ..
ska bara flytta å komma på plats å ja ska laga bilen å ja har en hel del som ska fixas men men .. en sak i taget

Nu så ska jag söka lite jobb som jag hittat har ja tänkt mig å sen får kan man ju alltid hoppas

Å du glöm inte att just DU betyder massor för mig !!!
Pöss love ya !

Pöss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄJ!

Fick en kommentar av dig på min blogg.. Men de stod inge ;) hehe....=)



Men när ska vi flytta?

Har ni bestämt nått datum du får flytta in?

Bara så jag kan planera in lite liksom ..;)



Pöss

2010-03-20 @ 17:21:36
Postat av: mamma

Hej du glade Kan du inte använda vanligt teckensnitt.Det du har nu är ju hopplöst att försöka läsa.

Hade

2010-03-20 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0