It was a very god gooooddd day to day !!!


Hmm ja den började kanoners Felix vaknade vid två tiden å va vaken till kl va närmre fyra halv fem
Han hade gjort ner sig så det va bara att ta upp honom å byta på honom då han fått chips som kanske va lite starka för honom så han va väldigt röd i rumpe stumpen .. stackarn ... så vi satt en bra stund å mös i soffan å bara gosade han va såååå gose sjuk .. så till slut så somnade han i min famn Alltså den känslan är den bästa man kan få så undebart .
Så skulle ja bära in han till sängen då vaknade han givetvis å ville inte somna i sängen
så skytte trafik till sängen å stoppa om å pussa
Så tills slut så somnade han å han och my vaknade jätte tidigt .. förstår inte alls vad dom går på =/

Sen skulle jag gå ut å köra i väg i min bil ha haha ha jävla F...  bil hmm ja jag kunde inte backa bil fan .. så bromsbackarna har la antagligen låst sig å enda chansen till att ja ska komma ut från min gård är att ja just de BACKA !!!!
Hmm hur ja ska lösa det har ja inte den blekaste om .. ska gå ut å testa köra lite fram å tillbaka å be lite å hoppas på att det kan lossna så jag kan åka ut till mamma å pappa å kanske byta det som behövs bytas
Kan ju alltid hoppas på att det är simpelt å enkelt för lilla Bettan
annars blir det en jävligt billig bil framöver
Å i dag så vatt ja i väg på ett möte å det gick kanoners ... fatta va göttit !!   så nu i morgon väntar ja på ett besked så allt kan gå min å hennes väg =)
Så håller alla mina tummar å tår för dig ..
Just nu sitter ja å få massage i nacken å det är gudars gött
kul kul cykel hjul

Hmm ja annars så har ja haft trevligt sällskap i dag å My å Felix har ju verkligen öst gärnet här i dag !
Tyvärr åkte Felix hem idag så tomt utan honom Min lille gos pöjk .. men ack vilket humör å vilken vilja han har nu oj oj oj .. hmm tror allt han blir lite bortskämd hemma hos far sin ...=/

Nej nu blir det en cigg å hade inte klockan varit så mycket så hade det fan blivit en kopp kaffe oxå
lite sugen då ja !

Pöss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0