SEMESTER

Sitter i solstolen å njuter av lugnet vid husvagnen . Är både barn ledig å hundledig . Sitter å ska snart gå ner å bada . Är på lysingsbadet å ska ligga här resten av veckan , så skönt är det att bara gå å njuta av tillvaron ,
Vi hade ju turen att vi behövde bara vänta en dag ¨på att komma in här . Hittade en camping två mil här i från som vi låg över på .. Men igår fick vi platsen å även dom som vi har sällskap med .
Igr va vi inne i hamnen å strosade runt lite å gick lite i affärer å kollade runt .
Hittade två byxor å ett linne . Vill ju hitta en kjol å kanske ett par mjuka shorts .
men men
På fredag så ska jag åka hem å hämta hundar å barn ska bli mysigt att få ha med dom här nere ett par dagar innan semestern är slut .
Sen veckan där på ska ja upp till Filipstad å på utställning .
ska bli skoj å ställa lilla Donnan för första gången . kommer säkert gå skit för hon vill nog säkert göra allt annat än vad jag vill ,
Nej nu ska jag ta å slänga av mig träjan å sola lite kanske
Ha det nu så gott .. Kram kram  BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0