The weekend

sötisarna myser

He he My flumis



Japp japp det har sprungit förbi känns det som
Felix har varit jätte dålig i sina luft rör så jag har fått spray å ha mig som bara den . Så jobbigt för stackarn så han har ju inte kunnat sova eller nånting .. Å då blir man ju itne på det bästa humöret precis Men jag förstår ju honom .. vet hur det känns å vara så dära dålig så det är bara å ta det å göra allt för att underlätta för honom . Det sura är ju att vi inte kunant vara ute ..
Testade å gå ut med honom en stund men det räckte med att han kom utanför dörren så började han hosta som bara den .. så det va ju för kallt för honom stackarn
Så min snälla far åkte å handlade åt mig så dom fick sitt lördags godis

Annars så har ja inte gjort nånting förutom att varit skit trött mest hela tiden
Just nu ligger Felix å sover middag å jag väntar på att åka å lämna honom å ta en kaffe med exet å hans tjej

Finns jätte mycket vi sagt men det är ändå sååå skönt att vi kan talas vid i alla fall utan att tjafsa
Hoppas vi kan fortsätta så här alla tre ..
Jag är inte den som är den !! kram på er !!


Nej nu ska ja ta å städa av lite i slagfältet =)
Min fru har verkligen fattats mig i helgen .. men vi behövde nog tat lite lugnt ..
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0