He he My har blivit Kär !!!

Ja i Jessica .. hon gillade henne stenhårt när vi stannade till där i lördags på väg hem efter ja hämtat henne
He he Vem kan inte bli "kär" i henne .. en sån mysig människa


Just  nu sitter ja å väntar på att Hon å Cj ska komma . vi ska äta lite mat å tjöta lite granna =)
Mys med lite sällskap på kvälls kvisten
I dag fick ja strunta i stallet .. fick en sån jäklans huvudvärk så ja har legat utslagen på soffan här sen ja kom hem
Har haft lite telfon bestyr å dona med ... Hoppas nu allt går vägen å funkar så som jag planerar i mitt huvud ...
Kommer bli skit tufft men detta är ett beslut jag måste ta eftersom detta inte funkar annars
Har två val känns det som å har verkligen skit svårt å välja hur fan ja ska göra  ... usch fy fan båda två är precis lika jävla jobbiga att ta
Detta är verkligen skit jobbigt ..
Kan inte förstå hur en kan göra så som han har gjort .. fy fan mitt hjärta brister varje gång jag tänke på det .. Varför skulle jag vara såååå jävla dum å tro att han menade å skulle stå för det han valde .. sååå jävla dum har jag varit .. Vem kan vilja göra illa ett barn .. å sen så är det jag som får ta all jävla skit
usch vill bara försvinna för ett tag ..
Men men jag klarar mig alltid Älskar min Dotter å Älskar min Son ingen kan hindra mig inte ens lagen för den har jag på min sida ,,,

Nej nu ska ja fixa ordning mitt hår kanske .. ser för jävlig ut men men
Pöss å hej hej

Kommentarer
Postat av: jelix

stå på dig gumman !

2010-01-12 @ 09:24:37
URL: http://jelix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0