De två senaste dagarna / kvällarna MY SWEAT

Mmmm då har både jag å My mått bra . He he mys Jessica är ju här . Kom i går å åkte inte hem fönns miss i nassen =) ha ha vi va lika störda bägge två ha ha

Saken är så här att jag tänker knappt inte ett skit på mina problem medans vi umgås ... det är verkligen så skönt så det finns inte .. Det gillar jag stenhårt
Från honom har ja inte hört ett endaste ord så just nu
går ja å väntar på nästa smäll ... Det kommer snart det lovar jag ..
Som ett knytnäve slag garanterat ,,, Han planerar säkert jätte stort med familjerätt å skit å lägner hit å dit .. men då jävlar ska jag slåss tillbaka
Han kommer aldrig NÅGONSIN sänka mig så som han tror att han kan göra .. GLÖM DET



My har fått vara hemma i dag för hon har legat å hostat hela natten å så hostade tills hon spydde rätt ut på golvet .. mmm Mys  nä not . men men bara att torka å se glad ut
Hon somnade ju om på två sekunder igen ,
I dag har ja fått i henne host dämpande å det är himla gott då kanske hon kan få sova i natt som hon ska =)
i morgon får hon följa med mig å Jessica å Cj till jkpg
He he min lägenhet är uppdelad just nu .. Cesar i Mys rum å brolle å Bus här hos oss .. Lite smått jobbigt att dom inte går ihop men men dom dör ju inte av att vara undanstängda ..
Cesar tyckte om mina marsvin lite på fel sätt så vi vågar inte riktigt ha han här inne i stora rummet

Hmm nu fick ja black out känns det som .. men men kommer igång här igen alldeles snart Ha ha
Hmm Hade med mig sällskap ut till stallet i dag Ha ha å maken tilld en ena som har hästen där ute är ju bara så skön .. diggar honom stenhårt .. Å hans Fru oxå .. dom är ju verklgien såååå klockrena för varandra

Så mys men jävlar i havet va kallt det va .. Mockade å fixade å så va det så kallt så vi sket i att rida .. Å lyserna funkarde inte i ridhuset så det sket sig
Hade inte fixat rida ute .. brrrrrr
Sen så när ja skulle släppa in alla så va det inte mockat i en av boxarna .. suck suck åter suck .. ja ja jag slängde in hö å så men hoppas dom åker ut å mockar dom som nu skulle göra det för ägaren till den åkte utomlands nu i dag så det är andra som ska ta hand om henne
Hmm får nog skriva det på tavlan att är det inte mockat innan kl sex så får dom gå in i den skitiga boxen ..
Fan orka å mocka tre st när ja frös å hade verkligen inte räknat med att ta den oxå
ja ja men men hoppas det kommer funka bra nu när ägaren inte kommer vara där .. Vi kom ju inte hejdlöst så bra överrens .. ingen människa för mig å känna så sätt .. men men söt å trevlig men men inte min typ av polare :-)
He he jag diggar verkligen mig och  jessica just nu vi sitter å bloggar å säger i nte ett ljud tillvarandra .. ha ha ha gillart
I morgon ska bli en mycket go dag =)=)=)=)=)=)=)
Fick ett par skit snygga jeans av gumms i dag som va förstora till henne skit snygga va dom .. he he såg lite skeptiskt ut till å börja me .. såg väldigt små ut men men bra jeans med stretch ;-)
har dom på mig nu å töjjer dom lite .. ha ha ha
Lagade lite middag här innan det va sååååå gottit .. band spagge å kassler å matlagningsgrädde å paprika å chili creme fraschie  å en god sallad med feta ost till .. å bröd .. Mmmm så gott det gillar jag verkligen
Ninis va ju ute i stallet med jue .. med lille loppetoppen .. misses her å saknar nina oxå Vi umgås inte så mycket längre som vi gjorde innan
Hmm men men tack underbara för hjälpen LOVE YA !!!!!!! det vet ni
My har ju blivit hel frälst i ens spel .. ha ha hon tjatar som bara den att få spela
nu ligger hon i sängen å sussar gott .. hoppas nu hon slipper hostan stackarn
Jag bara väntar på att ja ska få den. den är på g men ja hoppas att det vänder å inte sätter sig på rören som det brukar göra .. har ingen bricanyl hemma så det skulle bli väldigt jobbigt å gå upp till läkaren å massa skit för å få det igen
Nej nu ska ja ta å funta p åva ja ska ha på mig i morgon . >Gillar verkligen jeansen såååå nice
Nu blir det en cigg
Ha det underbart som ja ska ha en stund till innan ja somnar

hmm just det hade verklgien världens sjukaste dröm i natt det va en kille som hällde i min dotter öl .. usch jag slog honom blodig kan ja lova med en lamp jävel .. hmm hur fan kan man drömma så sjukt .. vaknade å ville verkligen inte fortsätta drömma så ja va fan tvungen å gå upp å röka för att promt inte hamna i samma dröm igen ..
Såå sjuk så sjuk
nope baj baj på er Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0