Mys & träning

Japp det är vad tiden i stort sett har bestått av det senaste
Hade lite mys sällskap här för ett par dagar sen å det va inte alls fel kan ja lova ! I LIKE A LOT
I går va jag i Eksjö å hämtade Fille bus så det blev mys igår kväll oxå =)=)
I dag har Felix å jag varit ut till Mormor med Brolle mannen .. laddat ner lite saker så ja kan börja ordentligt med träningen .
Å så ringde ja till en å frågade om ja kunde låna ridhuset å det va inga beskymmer det inte . Så mor & jag å felix åkte å tränade lite . Har ju en del å träna på med framåt går det Så sen när vi kom hem till ammam igen så va Brolle trötter . I kväll ska jag träna positioner med honom . han orkade inte riktigt det hemma hos mor
Nu så ska ja å barna gå å vila lite dom är trötta som bara den här
I morgon hmm ja vä händer då .. ?? vet inte riktigt men träning blir det med Brolle i alla fall .. sen kanske det blir lite fredags mys .. Hmm undra om man inte ska kidnappa kissen lite kanske =)
Va egentligen meningen att vi skulle åka ner till Västervik i helgen till Jessicas Mor å Far men dom skulle i väg så det blev inte av . Tråkigt men får ta det en annan helg framöver Vi skulle åkt hela ADHD gänget =)=)
Men men sånt kan ju alltid hända så det blir att planera om, . På söndag ska ja ut till feserum å kolla på när min mor ska tävla så kanske man skulle ta å passa på å ta en fika hos Fridus å Ewe
Mys mys va ju ett tag sen vi sågs
I går va jag hos Nina å tog en kaffe men hon va inte alls så pigg så jag hoppas att hon kryar på sig så man får tillbaka härliga goa Ninis
Kram på dig å krya på dig
Nej nu blir det en stund vila ..
Pöss å Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0