Ja men herregud

va finns det för fel knullade människor egentligen ..
ja ja ..





Jag vet ju nu att folk inte är vad dom uppger men tack i alla fall att jag fick veta nu .. vill inte ens tänka på hur mycket dynga du sprider om mig ..
what goes around comes around !!!!

Men ja ska ha mina saker så som två par svarta stövlar å grejor stall sakerna å alles det kan du ta med dig i morgon till mamma det skulle du lämnat för ett par dagar sen !!!!!!!!!!!!


ja nej tillbaka till mitt underbar liv .. allt flyter å jag mår kanoners
Har haft Felix hemma sen i torsdags tills i dag .. det har verkligen varit mys pys i allra högsta grad
I onsdags så hade ja lite folk hemma å det va hur roligt som helst ... vårat lilla gäng ha ha ha ja sinnesjukt kul har vi i alla fall .

I dag så har jag varit å lämnat Felix till pappsen å sen hämtade jag Jesscia på jobbet å åkte å köpte en Pizza å hem till jessica
Sen kom hennes neigbour ner med sina barn å My å lekte å hade skoj en stund .. Nu sitter vi här å myser ja å frua =)
i morgon ska ja till mor å gratulera henne på sin dag
Nu ska ja krypa ner i sängen tror jag
Natt natt allesammans




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0