Hmm lite mer funderingar.................!!!!!!!!!!!!!!!!!

bara för att jag skriver om falska människor kanske det just inte innebär att det är dig jag menar !! Visst jag tycker att det va mer än så att tala om för mig att ja inte borde skriva så i min blogg ..
Du talade tex om att jag inte skulle välja bort någon vilket jag inte gjorde heller  och att du inte gillade mitt sätt å min attityd m.m
Om du nu har kunnat stå ut med mig i drygt 20 år så tror jag inte ja har förändrats så mycket eller så har du bara gått å tigit vilket för  mig är falskt . Jag kan ta att du kanske tycker jag är för vulgär i mina ord och handlingar men varför komma efter denna långa tid å kasta skit i ansiktet på mig om att jag är som jag är

Å sen som sagt vad jag väljer å skriva i min blogg är liksom upp till mig .. å gillar du det inte så behöver du inte läsa den .
eftersom du nu gör det så skriver jag till dig här eftersom du tagit bort mig från diverse ställen .
Jag blev sur på dig för att du inte kunde ta att ja umgås med andra . Blir sne för att det är alltid jag som ska komma till dig för å umgås .. Ge å ta kanske ..
På ett sätt så känns det skit skönt att det blivit som det blivit men ändå vi har ju gått igenom mycket m.m å det tycker jag är synd att det ska gå förlorat . Sen att jag förlorar min bror på köpet det gillar jag inte .
Sen kanske han är sur för att jag inte tänker betala p-boten men enligt min mening så skulle du ha fått den i alla fall eftersom det är parkering förbjuden på den sidan .
Hmm ja den bittra sanningen kanske är att vi längre passar som vänner .
PÖSS & HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0