Funderingar

Mitt liv är helt underbart ..Finns saker som glädjer mig sååå enormt mycket
Hittat världens underbaraste vän går inte å förklara . Vi är så otroligt lika så det finns inte .
Å så har ja underbara Ninis .. som betyder otroligt mycket . så glad att jag har såå underbara vänner runt omkring mig som verkligen accepterar att mig å mitt .

Finns så många ytliga vänner som är så falska å dylikt å det tål jag bara inte .
Mår hundra gånger bättre nu än innan . <livet leker . sen är det bara små saker som ska re ut sig
Mina barn mår bra vilka jag älskar otroligt mycket skulle inte leva en dag utan dom .
Mina djur mår förträffligt
Har mina funderingar om saker å ting och tids nog så hoppas jag att det kommer att ske . Vilket jag känner på mig att det kommer det göra
skulle verkligen vara hur roligt som helst .. Visst vissa komplicationer medförs men jag får nog bita i det sura äpplet om detta verkligen ska bli av !
vill såå himla gärna
Men först så ska ja börja i rätt ände

I går kom i alla fall lille fille å han va såå mysig .. hade nog saknat mamma för han va såå kram sjuk ..
My har ju sportlov vilket har gått sååå fort . Denna veckan har verkligen sprungit i väg . Å i morgon är det fredag . så ja blir barn ledig i helgen ska faktiskt bli himla skönt .
I dag ska ja ta å städa städa städa . å möblera om lite å byta gardiner
Ser ut som ett bombnerslag här just nu
Men men nu ska ja ta mig en kaffe sen blir det att sätta fart
Pöss å Hej



Kommentarer
Postat av: Ninis

Söt du e ;)

2010-02-19 @ 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0