Tragiskt ..

ja det är det verkligen med allt jävla skit snack som ska vara .. VArför kan bara inte folk vara raka öppna å ärliga .. Så slipper man allt runt omkring som är så jävla onödigt ,,,,, irriterande i allra högsta grad !!!!

Troja & Leija kommer att åka här i från då jag har en fruktansvärt oseriös uppfödare vilket mer å mer folk kommer underfull med . Fick ett mycket intressant tele samtal i dag som verkligen övertygande mig att jag vill verkligen inte ha något med denna människa att göra .. Hoppas bara att det inte är fler som går på hans jävla dravel rent ut sagt . och hoppas att Troja å Leija kommer till bra familjer å inte kommer att användas i avel då Leija ev har Demodex och två kull syskon till  och Troja har tandförlust . inte så mycket att avla på där inte
Att sälja hundar utan papper å dylikt det är ju verkligen seriöst .
Tycker synd om dom som står med hundar från denna människa å inte fått  några papper som dom köpt för dyra pengar !! verkligen seriöst =/
Nog tid ödslat på denna människa å att han verkligen tänker efter vad rycktet säger om honom !

Kommer Sakna mitt lilla hjärta något fruktansvärt kommer alltid finnas i mina tankar och hoppas att hon får det hem hon verkligen förtjänar .. Det bästa av dom bästa till mitt hjärte gryn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0