Saknaden är stor

Ja det är den efter ett par .. Katta gumman vad ja önskar att du va här nere igen .Å troja saknar jag men saknar ABSOLUT inte hennes uppfödare Saknar en till men det dröjer inte länge tills jag träffar den hon han eller det ..?!?

Här hemma funkar det bättre å bättre mycket att stå i så som läkare å besiktning å . ja en del annat

En söt liten tik bor numera här som sällskap till lilla Brolle mannen som är ortroligt glad i denna söta lugna tösa bit . Kommer inte bli svårt att få henne in på hjärtat . en riktig charmtös =) En super trevlig hund i övrigt . anpassar sig skit bra är precis som hon har bott här i hela sitt liv . å det är jag glad för så tack kära ni !!!

I helgen blir det Malmö från lördag till söndag . ska bli riktigt roligt å få vara med å tävla lite nia boll .
Hoppas bara mina nerver är på dom rätta platserna så ja kan göra lite boll för en gångs skull .
Kommer ju förhoppningsvis gå bättre men ja ja ska inte ropa hej än . Roligt å mysigt å trevligt ska det bli i alla fall .
Ska även passa på å hälsa på ett par där nere ska bli mycket trevligt =)

Nu är jag mätt trött ont i huvudet å tok rök sugen så jag ska tacka för mig å över gå till sängen å krama kudden lite
Puss å Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0