usch så trötter ja är

mmm sitter i fotöljen framför brasan och det va tänkt att rikard skulle komma hit i kväll men det gjorde han inte . har varit så jäkla trött i dag fattar inte varför har ju sovit som en gris i natt å inte sovit för länge heller Somnade vid tolv kanske å sen gick upp vid halv åtta .

Somnade hur underbart mysigt igår .. så hade ja velat somna varje natt .

Annars så har jag inte gjort så hejdlöst mycket av större vikt så sätt .. umgåtts å hållt på med min bil som snart är färdig för att besikta å hoppas på att den går igenom utan nya tvåor ,
bara pengarna som fattas
Har kopplat in en ny cd nu med pappas hjälp . Tack söta . så nu har jag ljud i bilen ,.Den andra hade jag ju ingen radiokod till så det har varit en pina å köra bilen.
Men nu rockar vi .. nu ska ja bara komma underfull med hur ja får in mitt slutsteg måste mäta upp det på något sätt för det fattas två kablar å vill ju inte kortsluta hela skiten .

Nu så har ja börjat träna lite smått med Brolle igen , inte långt kvar nu till utställningen den nionde maj . Ska bli så jäkla kul ,
längtar som bara den men är samtidigt skit nervös .
Men håller tummarna på att det går bra

Nej nu ska ja ta å röka lite sen blir det sängen
Natt natt å kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0