Sol sol sol ... underbart

japp det har verkligen varit underbart ute i dag . Har varit ute i dag å räfsat på framsidan av huset å gjort fin .. men jag är måttligt störd på att jag har två st buskar med MASSA löv i som man inte kommer åt å räfsa undan .. så ja tror ja ska ta å klippa lite i den så ja får lov å rensa ur alla löv .. hatar å se det ,.. fasen har ju fått den alla andra löv men inte just dom .. MORRR

Sen så har ja tagit mig en tur ut till Felix pappa å lämnat honom . Är ganska skönt å komma ut dit å lukta lite häst doft .. å just i dag så va det härligt varmt å gott .. Gick å kollade lite på deras hästar där ute å ja man kan ju faktiskt säga det att man saknar stället så sätt .. Inte han å så men just stället för det är underbart .
Är så glad för hans skull att han hittat en tjej som han trivs med Å så ska dom flytta tillsammans sen framöver .. Roligt för honom, , =)

Sen så har jag varit hos min bror å hans tjej å tagit en kaffe .. Så mysigt va det där . Man är ju uppvuxen där ute å känner sig hemma där . Brolle fick sättas i lina i en krok å han hade lyckats sno in sig å så skulle jag gå å hjälpa honom å sen efter så ja skulle jag gå i väg å givietvis så trasslar jag in mig i linan å brolle får fri spel å fäller mig .. he he ja Dom fick ju sig ett gott skratt i alla fall =)=)
Sen efetr det så åkte jag ut till mor å far å tog tag i min bil som verklige såg för jävlig ut både invändigt å utvändigt ., Lyckades å få den fin invändigt i alla fall men inte på utsidan för ja den ser för jävlig ut ,, Massa kaross skador å bucklig å jävlig .. å massa asfalts fläckar på hela huven å andra ställen så ja tvättade den å la på lack rengöring men lyckades inte få bort det ändå ... Hmm så ja får nog hitta på något annat för det SKA bort ..
Sen så när ja va fördig så gick ja in å tog mig en kaffe å då kom min äldsta bror å familj . . . så det blev en sen kväll i dag .

My hon är snorig som bara den så hon åker la på det som felix haft nu i en vecka .. Han å hans pappa har varit hemma hela veckan för att han haft feber å varit dålig så det har la smittat my .
så vi får la se om det blir någon skola i  morgon

Nej nu ska ja ta å krypa ner i sängen å sussa kudden å ja bara sova

Men det finns en i mitt hjärta som ja inte bara kan släppa .. mitt huvud tänker på allt jag borde göra men hjärtat sägen en helt annan sak så min kropp å mitt huvud har krig just nu å ja funkar typ inte alls .. varför ska man kära ner sig i fel pöjk .. varför ska jag just träffa honom .. varför kan ja bara inte vända ryggen å gå vidare ...hade varit så mycket enklare om man kunde det ggghhhaaaaaa ,, usch vill inte vill bara koppla bort mitt hjärta NU !!!

Puss & Kram på er å ta hand om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0