Barn helg

Japp det har det varit i helgen .. Har umgåtts lite med Rikard och i dag så har jag varit lite chufför åt en kill kompis .. varit trevligt å fått köra lite Bmw faktiskt menja föredrar ju faktiskt hans volvo han har .. Den är grym . Me like

Hmm ja vad har jag gjort annars ... hm kanske inte något alls tror jag .. mest bara varit å jo jag har varit sjukt trött det senaste fattar i nte vad det är för något . Hoppas att det går över snart för det är såååå tröttsamt å man är ju inte på världens bästa humör .
I dag har solen i princip lyst på mig hela dagen å det har varit sååå underbart . Fan vad ja vill ha värme å soliga dagar å underbara grill kvällar eller bara sitta ute å mysa UTAN  att frysa röven av sig .
I går satt vi här hemma i köket å åt Pizza med barnen å så hör vi ett muller .. kollade ut å såg världens snö storm med blixtrar å åska ... fatta va häftigt det va
det gillade jag verkligen !!

sen så har ja varit på kalas hos Systern min då hennes äldsta Pojk fyllde sju ,, mm så gottit det va med kladdkaka MUMS

I dag träffade ja ena brodern till hyresvärden jag har  .. han satt här å mekade med sin Pv .Det hade la gått mindre bra va ja fattade det som =/
Denna helgen har ja verkligen varit så sugen på å köra bil å lyssna på bra musik å bara va .. såå skönt är det
Nu har ja äntligen hittat två soffor som kommer att passa skit bra här hemma som ja ska åka å hämta nästa vecka förhoppningsvis .
Nej nu sitter jag å hör massa bilar åka utanför å ändå bor ja inte mitt i stan men gaahhhaa vill ut å åka ..!!!!

Men men nu sk aja lägga huvudet på kudden å glutta tvn lite å kanske sova inom kort
Men men hoppas vädret håller i sig ....
Puss å kram på er mina darlingar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0