Underbart

Japp det är det verkligen att åka ut till stallet som en dag som denna
Helt lovely .. Va ute vid elva tiden med Monica å Mischa.. mockade å sen tog vi in dom små liven
Hon är ju bara sååå go å hålla på med man njuter hela tiden och hon oxå för den delen
I helgen kanske hennes ägare kommer å ska kolla lite på hur hon bor å så ..
Efter vi hade stått å borstat en stund så tog jag ut henne i paddocken å red en stund och det va som att rida en helt annan häst i dag .. Mjuk å fin .. att hon kan ändra sig så himla mycket från första gången så snabbt Helt otroligt =)
Kan knappt vänta tills hon är helt i gång å få träna för tränare . sen ska ja kolla av lite hur hon är i hoppningen men det får bli ett tag framöver när hon fått lite mer muskler å kondis . Visst hon har bra kondis så sätt men jag tycker att hon ska få rätt muskler innan men det ska allt bli skita skoj å se om hon gillar det eller inte :-)
Just nu sitter ja hemma hos mor min å tar en kaffe .. Har precis hjälpt henne å städat hela huset medans hon å pappa är ute i klubben å tränar . Hoppas det duger i alla fall..
I morgon vet ja inte riktigt va ja ska hitta på ,, städa lite hemma tror ja å åka ut till stallet medans my är i skolan
nej nu kom dom hem så ja ska säga hej
Kram på er baj baj

Kommentarer
Postat av: mamma

Tackar o bockar, det var jätte skoj o komma hem o det luktar rent överallt. Jag är helnöjd, det gjorde du bra. Tack än en gång.

2009-09-30 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0