Japp nu jävlar säger ja bara !!!!!

He he nu har ja bestämt mig ..
Nu är det dagen jag börjar mitt nya liv .. Som icke rökare
dagen har i dag gått rätt så bra i från att ha rökt ett paket så har ja rökt två cigg på hela dagen =)
fan känner att ja är Jätte taggad

Anledning till att ja gör detta är att ja ska skaffa häst igen .. fixar inte att vara utan är alldeles för rastlös .. ja behöver mina hästar att hålla på med .. Min harmoni har liksom försvunnit .. å harmoni känenr ja när ja är med hästarna !

Så japp japp kommer hem en sån söt liten socker bit nu till helgen om det inte löser sig tidigare .. hade ju varit såå gott men men ja kan nog allt vänta tills lördag annars me .
Har mina trådar ute om stallplats å har ev fått en men vi får la se lite granna ..

Annars så har ja lagt ner ganska mycket tid på Brolle mannen nu med träning å uppletande .. sååå duktig är han mannen min .. stolt blir ja när ja ser honom vilja å försöker å fattar .. Pöss mitt hjärta


I helgen har det varit ganska lugnt å stillsamt .. Felix å my å härjat så sätt .. igår spenderade ja hela dagen hos monica he he å my sov över där i natt .. å det gillades kan ja lova .. Hon va totalt skit slut nu här i kväll efter ett behövligt bad =) Fille har varit ganska trötter i dag men han va ju uppe ganska sent i går så det har ju sina följder . I morgon kväll så åker fille älsklingen hem till far sin .. tyvärr ,, han är ju sååå underbart go så ja vill inte att han ska åka ..

njuter av varje sekund han är här hos mig . Fick ju en extra dag nu när my är ledig från skolan i morgon så då fick felix stanna en dag till ...
Nej nu blir det sängen eller nja tvn en stund först i alla fall ..
Fan börjar få ont i halsen INTE skönt alls
Nope nä over and out
Baj baj

Kommentarer
Postat av: Maddis

Så du lever i alla fall :)

2009-09-14 @ 16:21:32
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0