Hmmm ahh i morgon !!!!

Ja då jäklar kommer hon ... fan jag vill att klockan ska gå fort nuuu!!!!!!!!!!!!!!!!
Sitter hos monica å ska vara lite barna vakt åt dom medans dom ska ut å svira lite .. får la jag göra i morgon då =)=)
Men men sitter å vill verkligen att klockan ska springa i väg nu så det får bli i morgon nuu
Har varit nere i källaren å kollat igenom mina saker .. Jisses va saker man har !! synd bara att jag har dom viktigaste sakerna i filipstad än ..Men men får la se när ja får ner dom .. Gulle vännen ska skicka ner dom viktigaste sakerna .
Sen har ja varit å köpt spån å varit ute i stallet å lämnat det .. trivs fan redan där ute
Nej nu ska ja la ta å kolla vidare lite sen blir det la tvn lite ..
Sen sängen hemma !!
Kram kram å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0