Japp då va man ett år Äldre ...Suck

Hmm ja jag tycker faktiskt inte det är roligt att fylla år .. fan vill vara färsk å ung för all evighet .. He he he
Det hade varit något det . Så nu nästa år så går jag i ide å gömmer mig .
Vill inte ...
På dagens agenda så blir det stall å sen blir det lämning av my å tvätt oxå som jag inte får glömma ..
Fasen har sovit såå dåligt i natt... varit riktigt tråkigt å bara vridit å vänt sig ...bläää usch
Annars så har ja blivit gratulerad som bara den .. Syster yster å Frida ringde å Sjöng så fint för mig .. he he När syster ringde så va ja inte så vaken men blev ju om inte annat he he
Fan önskar att jag hade råd att åka upp till säffle å Filipstad för å träffa Katta å Ewa . Är ju Mh test där uppe för Brolles syskon . jag skulle oxå vara med om ja haft råd men det kostar ju sjukt mycket att åka ..fan 700 som bara går upp i bensin ångor ..visst en upplevelse är det ju men jag har ju en tid här nere i klubben till han så jag får nog välja det billiga alternativet SUCK
Katta saknar dig som faen .....

Igår va ja ute å red gumman å hon har varit lite små tjaffsig men igår gick det riktigt super tycker jag .. Hon gav efter och förstod precis vad jag ville .. är så skönt nu när jag börjar komma på henne .. Hon verkar som att hon inte förstår men det gör hon .. hon är bara lite lat å vill inte riktigt jobba .. Men igår så verkade som att hon verkligen gilla det .I morgon tror jag att jag ska ta å rida ut å galoppera av henne riktigt ordentligt i skogen .. Så mysigt är det

Sen på lördag blir det nog ut gång .. jag har inte riktigt bestämt mig men lite sugen är jag allt =)
men vi får la se vad som händer lite .
Nej nu ska jag ta å åka till stallet tror jag .. skönt å ha det gjort för i dag sen
Man vet ju aldrig vad som händer å sker

Kommentarer
Postat av: Katta

Saknar dig me som skrutt!!! Synd att du inte kunde komma men förstår dig verkligen, blir för dyrt för ett test :( Puss o kram

2009-10-26 @ 13:47:22
URL: http://kaatitsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0