jahapp..

Hmm ja jag vet inte vad jag ska skriva riktigt..
varit ute i stallet mest å gosat med felix .. My har gått i skolan å sen när hon väl är hemma är hon ute å leker :-) såå roligt att hon har så mycket kompisar att leka med ..
Felix har varit här sen i söndags och åker tyvärr hem i dag . MEn det dröjer inte länge förräns han kommer igen . Han kommer på fredag igen så det blir så mysigt så .
Sitter å funtar på alles när det gäller allt .. varför ska denna jäkla vintern komma nu så fort för .. jag vill ju ha värme lite till,,,,, Visst jag tar hellre snö än regn kan ja lova mycket mysigare men om det får hålla sig så då å inte massa blask å skit .. blir så trist då .Men har i alla fått snö innan min födelsedag för första gången .
I morgon eller kanske i helgen funderar ja på å slänga på vinter däcken så dom är på .. kommer la mer snö snart
Hoppas på att ägaren kommer snart till Teijan så vi kan passa in en sadel till henne .
Nej nu ska ja laga lite mat tror jag .. va soppa i skolan i dag så my är säkert hungrig nu igen :-)
Baj baj ..livet är ändå väldigt underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0