Usch ja !!!

Känner mig som världens slöaste människa när jag inte är det å kan inte rå för det .. Har sååå dåligt samvete över att jag inte kunde åka å jobba i dag .. Ville så gärna . men dotterna va å är sjuk .. Så jävla typiskt FAN sägewr ja bara .
Å  vem vill vara barnvakt en dag när dom är sjuka .. Hmm typ INGEN . . ......
ja jag vet inte vad ja ska säga jag hoppas bara hon förstår . .visst jag har ju jobbat hela veckan när jag själv varit dålig så hon fattar nog att ja inte ville vara hemma i dag
Nu har lille Fille bus kommit så nu är det liv i luckan =)=)
Har varit ute en snabbis å fixat vinter kängor till hästen .. å mockat å gjort iordning . Hon fick stå kvar inne själv för jag tyckte det va onödigt att hon gick ut en timme till kanske max .. Så hon fick lite extra hö inne å mumsa på =)
Nej nu är det kvälls mat på agendan å sen i säng med dom små .
Just i dag är en sån dag då jag hade velat ha lite av det manliga sällskapet å mysa framför tvn å känna sig så där alldeles nykär .. hade varit mys i allra högsta grad men men får haffa barna å mysa med dom =)=)
Baj Baj på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0