Suck suck återigen suck

Varför kan inget gå min väg för .. är så in i helvetes trött på detta så jag usch nääääääää!!!
Fan säger ja bara men men jag är inte förvånad för det är min vanliga tur å just nu är ja BITTER !
Jag kan för mitt liv inte förstå att jag inte fick fortsätta bara för ja va hemma med min dotter som va sjuk .. å nu så har en till blivit av med jobb .. å människan kan inte ens höra av sig .. Sjukt ..
Känns som att det är mitt fel och jag hoppas innerligt att det inte är det ..Förlåt i så fall=(=(

Helgen som varit har varit mycket spännande i alla fall i fredags .. fick för mig att nu va det fanimej dags att ja å en till skulle minsann allt träffas då vi inte setts på typ ett år ! Sagt å gjort så åkte ja över till henne å jäklars va skoj vi hade hela kvällen å hela natten .. men fråga mig inte vad vi gjorde för det minns ja inte .. Den fyllan satt som en fläskläpp -- he he ordagrant oxå .. Lördagen när jag titta mig i speglen så hade jag en duktig fet svullen över läpp .. Kunde inte minnas mig att ja gjort något dumt eller klantigt .. sen påmindes ja senare under lördagen att det va ju vovven som skallat mig så in i bäng ..så ja där hade ja förklaringen på varför den va såååå svullen .. Va tvungen att byta stav å det har fortfarande inte gått ner än så ja kan byta tillbaka Denna staven skaver på mitt tandkött ..å det börjar göra ont nu =(
Men men lördagen så kom Kissen hit en sväng å så åkte vi ut till stallet å fixa min å monicas pålla . sen åkte vi ut å släppte ut mor mins katt... skrik katten Han skrek hela vägen bort när han pep i väg .. undra vad han tänker på den egentligen
Sen så vatt vi hem hit å tog oss en kopp kaffe som ingen av oss hade druckit på hela dagen .. lusitgt att man hade huvudvärk .. Hmm not
Senare så körde ja hem henne å begav mig hem .. somnade som en stock vid halv ett Gott vaknade dagen efter vid halv två ..MYSSS gott å få sova så länge
Sen på eftermiddagen så kom en tjej hit med de två svinen .. ack så söta å trevliga dom är . Pratar å kurrar å har sig hela tiden typ .. My visste inget om hennes typ tidiga julklapp så jag höll henne för ögonen å gick in hit i stora rummet å så fick hon se dom .. He he oj så glad hon blev =)=)=)
Gjorde mamma lycklig Hon har ju tjatat om möss eller hamster eller marsvin .. så hade ja turen å fick nys om dessa sötingar å det ångrar jag inte så sätt

I dag på morgonen så skulle ja ut å köra My till skoan men det va ju bara att lägga ner .. då startar inte bil fan .. MORR .. jag å mitt underbar morgon humör gick inte överrens med att gå till skolan när man inte va beredd på det .. Men men Brolle tyckte det va skit skoj å drog som en rem hela vägen .. Hade jag brytt mig så hade ja inte varit på såå bra humör sen så det va bara att låta bli . halva vägen hem va det precis som en polett trilla ner för honom .. Hmm nej men jag måste inte dra .. Då gick han där så fint så .. det gjorde min dag
Ha ha katten är ju för rolig den .han skulle promt följa med mig å My å Brolle till skolan .. stog med oss å sa Hej då till My å sen tralla vi hem igen ... han är ju bara fööör söt !!!

Så ja det va helgen bravader .. för att återgå till nuet å denna vecka som komma skall så händer det nog inte allt för mycket Ridning å Träning med Brolle är det enda som ja planerat in känns det som .
Nej nu får det bli en kopp kaffe till
Ha det så gott å kram på er alla !
Baj baj

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha tur för dig att du har din snälla mamma som kommer med hjälp till din svårstartade bil. hihi

2009-11-23 @ 13:32:25

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0