HUuuja

Nu har jag varit å stor handlat å köpt lite saker till å pynta med .. lite små saker bara .. Köpte ett fint träd som står på golvet som ja velat ha länge .. mys blev det ska bara hitta en kruka som ja kan ha det i så det blir bättre . kort kanske kommer senare =)
Stor handlat mat oxå . så gott å ha massa i frysen så man klarar sig ett bra tag framöver å slippa tänka på det .
I morgon ska ja åka ut till stallet å mocka å fixa Kan dock i nte rida då jag har felix i helgen så är nån sugen så finns hon för en skritt tur =)

Nu så sover lille felix å My kollar tvn å slöar i soffan . uppe kväll i kväll är gott för henne =)
Annars så har ja itne gjort så hejdlöst mycket
Blev så sur innan . kom i från jönköping å mötte då mor som ska upp till Norge .. Så jävla pissigt att ja inte kunde följa me .. fan för omedgörliga ex .. usch !!!! men men det koms ju ihåg
Så nu får hon ju åka själv inte så jävla rockigt precis .  Fan va det stör mig .. helvete
Mys små mys djur börjar bli jätte tjenis med henne å ja mig me men mest henne då hon gärna vill klappa å så .. Mysiga djur det dära så mysigt att höra dom kuttra å prata =)=)
Nej nu ska ja häva mig i soffan å snart blir det sängen känner jag .. trötter efter att gå med bägge barnen i affären .. he he inte det smidigaste men men det funkar . Nina va me i kväll å det va mys det me =)=)=)
Kram å baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0