Usch trötter i dag

Ja vi har haft en liten förmåga till att inte komma i säng när vi ska ..
Men men det blir la bra me de me :-)
I dag funderar jag på om ja ska åka å hälsa på Brolles Pappa . . . har ju inte träffat honom på nära håll innan . ska bli roligt . Sen kolla på lite bäbisar :-) tur att dom är så små nu annars blir man ju total kär ju ..
Annars så hände det inte så mycket igår .. jag höll på å vika in min tvätt å tvättade lite granna så nu har ja bara mys å felix kläder kvar att få in i gaderoberna .
Katta kom på en kaffe i går me å tjötade lite skit ..
Ska ta å dricka lite kaffe .. Petritz är i väg en sväng å vädret suger som fan ute .. Har blåst å regnat hela natten .. vill ha sol å värme nu .. ja fryser jue ..............
Men det kommer la de me
Till helgen blir det att åka ner å köra det som är kvar i huset å städa av .
å så blir det fika för lilla my . känns som att ja inte har nån lust utan vill bara umgås å kramas å mysa med fille pille som kommer .. fan va ja saknar honom ...
Vill ha han här hos mig ...saknar dig mitt hjärta <3
puss å kram på er å ta hand om er
Å ni göm inte att i dag är sista dagen för röstningen på monixx sida om veckans blogg:-)
baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0