Packning å packning

Japp japp det är vad dagen ska bestå av ... ska ut å packa ner billys saker för han ska åka i dag .. Det känns verkligen skita tråkigt att han inte kunde följa med upp .. så i går va ja ute å avmaskade både han å Caprice . så nu har ja bra en spruta kvar på receptet .. fattar inte varför man måste ha det på recept då man gör det ett par gånger per år .. Undra om verkligen alla avmaskar dom som man ska nu när man måste ha tag på en vet för å få ut det .
Men men ska ut å plocka iordning alla hans saker å borsta av honom me tänkte jag .
Sista borstningen är ju alltid mysig .
Jag hoppas nu så allt går igenom så jag kan flytta tills på onsdag . i alla fall Caprice . ner hit måste ja ju fler gånger ändå så ..
Nej nu ska ja ta mig en cigg å en Kaffe sen ska jag gå ut med barnen sen kommer steve å Hämtar Felix :-( :-( usch så tråkigt
baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0