oj oj oj efter mycket om å men

så ja kommer jag i väg till filipstad .. Jenny gums kommer ner med hennes pojkvän Kim å ska hämta caprice . Har hittat stall plats i storfors men det får funka tills jag hittar något som jag får sen inåt filipstad . . .
Så nu kommer ja ha ridhus å fina ridvägar å paddock å sällskap så ja kan inte blir mer än nöjd måste jag ju säga till en kallhyra på 400 kr .. jäkligt billigt måste jag ju säga .
Så ja lite av min packning ska jag ta med mig i bilen upp å Brolle mannen å min små kissar ..
ska bli sååå gott när allt är färdigt här å ja bara kan slappna av där uppe sen . Nu ska jag vara där uppe till näst nästa torsdag så kommer ja ner å ska fortsätta här nere å röja . å städa ur .
Ska köra hem en hel del saker till mor min som ja inte ska ha med mig upp å sen lite ska ja ha med mig dit upp.
Fan ja längtar så mycket efter min man så ja kan fan inte sluta tänka på han alls ..... underbart det är att få vara kär :-) :-) :-)
nej nu ska ja duscha sen kommer monica å ska ta sina saker hon har här i stallet å sen bär det av hem till mor å hämta draget så ja får på det på bilen så ja kan ha min bil ner med släp ner nästa gång .. gott gott ..
Nej men duschen va det .. Kram kram på er allesammans
baj baj

Kommentarer
Postat av: Maddis

Välkommen hit :)

2009-05-20 @ 16:41:44
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0