Japp Japp

Japp nu så har jag å Jenny å katta å Maddis å alla vovvarna varit ute å gått en bra runda .. Genom stan å sen runt stobroa
gick kanon med brolle men han fick ju sina tok ryck för att Dundra löper ju en tok ... å det luktar ju sååå gottit Men men lite pli fick jag på han i alla fall
Vatt ner till vattnet å Brolle skulle fått bada men det va lite otäckt sa han men ut till magen kunde han gå för att Dundra va ju längre ut ...
Nej nu orkar ja inte skriva mer men blir snart stallet å lunka lite så hon får röra på sig ..
Kram kram

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hallooj!

Du är med i röstningen för att bli Veckans Blogg hos mig!

Länka till röstningen på din sida och be nu alla du känner rösta på just DIG!

Länken:

http://monixx.blogg.se/2009/may/rosta-pa-veckans-blogg-har.html#comment



Lycka till!

Avslutas onsdag kl 21.

2009-05-24 @ 22:18:43
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0