Helt sjukt söt

Ja han är ju det ,,, min lille pojk han kom hem här i går å när han såg mig så sken han uoo som världens sol .. Det va sååå underbart att se det leendet ahr ja verkligen saknat . Å när vi kom in här så visade han mamma att han hade lärt sig att pussas riktigt så vi har haft riktigt puss kalas ...:-)


I går innan på dagen så va jag hos mor å hjälpte henne å handla å sen så gjorde jag en kyckling sallad till dom som dom skulle ha med sig till tävlingen å husvagnen ...är såå avis jag vill oxå åka ut å lägga mig i husvagnen .. det är ju helt underbart skönt ..så fridfullt på något sätt . Hoppas det går bra för far när han ska tävla i dag
håller tummen för er å att det går bra i morgon när dom ska ställa lilla betty . Hade så gärna velat se henne när hon ställs en gång ..
i dag så ska jag bara vara å ta det lugnt med My å Felix får se lite vad vi ska hitta på .
Pratade med en vän som ja inte pratat med på länge som ja kanske ska åka ut till å hälsa på !
hade varit trevligt är ju över ett år sen vi träffades sist .
Men men nu ska ja ta å röka lite å gå ut i solen . Ha det så gott å Lycka till Mor å Far
Pöss Pöss å saknar er mina darlingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0