Fasen kommer ju ifrån detta lite granna jue

Mmmm ja från bloggandet .. Just nu i skrivande stund så sitter mannen min å spelar gitar hero å jag passade på å blogga lite
Hmm ja mitt liv är helt upp å ner känns det som ALLLLLLTTTTT  ska fan komma på en gång .. varför kan inte allt bara flyta på för å att folk kan stå för vad dom säger för .. Blir sååå jävla trött bara å att annat folk ska sabba för en fattar jag inte heller .. varför liksom
Å att man kan sitta på sms å vara hus spydig å katig som helst när det inte ens är jag som valt att välja!!!!!! 
Inte jag som valt bort My för att det är jobbigt å svårt å ja gud nu vet vad det är ..
 
nej då det är ingen bortskuffning inte
fy fan jag gråter verkligen inom bords för att jag ska vara så jävla blå ögd å tro på vad han säger Allt skulle ju bli så bra å han skulle ju aldrig sätta nån framför My å inte göra någon skillnad på My å Felix ... jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan leva som en sk pappa för ett barn i fyra år å sen bara stöta bort henne som hon inte vore nånting ...usch mitt hjärta går verkligen sönder ...
Hur ska jag kunna fylla det tom rum i det stora hålet som han kommer att lämna ...
Stackars min älskade sötis
Å jag vill verkligen ha mina bägge två barn hos mig hela tiden .......
men jag kommer att gå sönder om jag måste ställa mig i en vårdnastvist ... kan ju bara tänka mig vad han kommer att trycka ner mig i skiten ännu mera så som bara han å hans familj kan göra
Har redan gjort å kommer .. det lovar jag
Men jag vill inte lämna min älskade son .. Om jag ändå bara kunde få allt bra igen .. jag vill verkligen inte ha det så här ... vill bara bort just nu å börja om å det tänker jag göra oxå...
Är sååå underbart glad för att jag har träffat en människa som verkligen kan visa förståelse å kan visa att han älskar mig uppskattar mig å ja allt ni bara kan tänka er .. Har aldrig kännt så här i mitt liv innan . önskar över allt annat att det kan få vara så här hela mitt liv med honom . . .
Men men akta dig älsklingen så jag inte fördärvar ditt liv som vissa säger att jag gör med allt å alla ......

Älskar er mina älsklingar .................................................................................................................






Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du det är inte lätt här i världen, men stå på dig, skit får du ju ändå så se till att han får sig en ordentlig näsbränna o att någon talar om hur man uppför sig.

Kram

2009-05-08 @ 01:24:36
Postat av: ewa

Stå på dig gumman, försök att inte ta åt dig av skiten han sprider runt sig. Finns här om det behövs.

kram

2009-05-08 @ 11:40:22
Postat av: Maddis

Du kommer att komma starkare ur detta, starkare och visare än du någonsin varit...

Jag tror på dig å många fler med mig...



ger en STOR styrkekram

2009-05-08 @ 16:57:04
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0