Underbara SOL

Sitter å kollar ut på solen när ja sitter å jobbar å drömmer mig bort till sommaren ..Fan va jag längtar .. vill ha värme ..
Snart hoppas ja att man kan sätta ltie stolp så ja kan hängna in "vinter Hagen " som dom ska gå i så det får växa upp lite i sommar hagen .
Ska gå upp å prata med en här om lite bete som man kanske kan få ta i sommar . Hoppas hoppas .. visst är det bara mina hästar å en till så räcker ju betet hela sommaren för dom .. men det är ju om det ska vara fler så räcker det inte .
Men men finns det inget bete så finns det ju inte då får man ju stöd fodra dom . Hösilage har jag ju till gång till så det är ju inte så faligt men visst ser man ju att dom har härligt gräs att tugga på ..

Annars så har det inte hänt så mycket .. ja har jobbat å ridit lite .. så gött va det sist jag va ute .. tog en lite längre sväng med Damen å det gillade hon verkligen ..
Nej nu ska ja ta å sätta mig å jobba en stund till tills ja blir färdig .. Det ska levereras i morgon bitti .. då får ja nytt igen ..
Väntar på ett svar från en och jag hoppas att vi kan skita i allt som varit .. så jäkla onödigt att ha det så som det är just nu tycker jag .. Orkar inte å tjabba å massa .. jag vill ha en rolig vår å sommar med galna upptåg som vi säkert kan hitta på :-) 
Ja ja vi får la se blir det inte så så finns det ju andra som är intresserade oxå som tur är .. hade varit lite surt om ja inte hade fått det uthyrt . men det verkar det inte vara några problem med i alla fall.. ja ja vi märker ju vad som händer å sker ..
Ha en bra dag !!
///  BEÀTA

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja jag hoppas oxå att allt kan bli bra i stallet och att vi kan ha trevligt tillsammans allihopa. Det blir så mkt roligare då nu när det snart är sommar och allt. :-)

Nu var det riktigt härligt väder ute.

Kram

2009-03-17 @ 15:13:03
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0