Rubrik ??? Underbar kväll

Orkar inte skriva så hemskt mycket för ja är svin trött .,... blir ju så när man antt suddar som vanligt med ett par öl :-)
Öhh annars i kväll så har ja varit hos Linuz & Nina å ätit en sjukt god middag sååååååå gottit ..
Sen blev det en kanon bra film !!

Tack snälla söta va verkligen Jätte trevligt ..
Gott å myssa lite med Loppan som är där på prov ett tag så får vi se vad som händer sen
Brolle ska få sin egen tid här hemma å försöka få lite ordnign på honom .. Han virrar ju till det så pass i mellan åt så det finns inte .. så nu börjar hård träningen från noll ..Nya rutiner å träning ..
Har redan börjat bra ... Posetivt .. han är såå lugn utan Loppan så ja hoppas han håller sig till detta nu å fattar att man inte kan tugga på allt å leka å stimma med allt å alla hela tiden ..
Kram kram på er !!

Å till en viss person så skiter jag fullständigt i vad du tycker å tänker å vad du blir ledsen för eller ej !!!
Inte bara jag som satt i gång allt å varför ska ja stå å bara hålla käften för ..
Å vad ja skriver å yttrar mig om i MIN blogg det ska du ju skita i även om det är menat till dig i allra högsta grad .. Om du nu mår så dåligt av det så va fan läser du bloggen för .. Inte så svårt att låta bli

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-15 @ 16:11:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; vad härligt :D

gör du då?

2009-03-16 @ 00:29:03
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0