ja Lustiga männsikor finns det gott om !!!

Ja herregud ...Människan jag har istallet har visst bestämt sig för att inte sopa stallgången nåt mera!!! .... Varför skajalåna ut mina saker för när hon inte kan det .. då hon får stå för eget ..!!
Men hur står det till i huvudet egentligen när man gör så .. visst nu gör ja likadant men va fan är det som säger att hon kan göra precis som hon vill ,,,,Visst det är hennes men inte fan ska man säga att man får använda det när hon sedan tar bort det ....Hmm
Vad är det som säger att stallägaren ska stå henne med sånna saker ,, Ingår intei min hyra i alla fall
det hon har i stallhyran står klart å tydligt i kontraktet att det är boxen... och vatten å tillgång till dom hagarna som finns ..Inget mer om tex som att ja ska ha kärra å dylikt till henne ... Ska hon dra det så så tänker ja inte stå å låna ut mina saker.. .Varför liksom..Tycker det är så OTROLIGT omoget beteende ... så ja får la sjunka lika lågt så vi kan leka i samma sandlåda tills hon flyttar ...Ska bli så skönt å få lugn å ro .. träffa människor som inte tjötar skavsår i örat ena stunden å sedan vara helt tyst å springa från stallet när man kommer ...Kommer jag inte att sakna !!
nej nej nu ska ja sätta mig å jobba lite .. hadet gött..
baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0