Hörrniii har våren kommit eller ?!?!

man kan inte tro annat än så .... helt fantastiskt underbart skönt med denna varma sol ..
Jag skulle ha hunnit med att städat på gården i helgen men det sket sig ganska så fett.. men men får ta det
 nu i dagarna . Igår så va ja å handlade lite granna till hästarna å lite till mymy å Fille
Sen så va det till att gå ut å göra stallet efter Barnen hade lagt sig
sen så vatt jag sket slut å fastnade givetvis med monica i telen så ja kom inte i säng förrän vid ett i alla fall å jag som hade tänkt å lägga mig tidiggt för att ja va såååååå trött ... men men alltid trevligt å tjöta bort en stund

I dag har ja & Brolle Nina & Loppan och mor å far varit ute i klubben å tränat lite å bara kollat läget å softat .. Nina fick smaka på det hela å Dom va såååå duktiga ..Tack mor ja kan ju inte få ut det ja vill såå...... sen kan du ju det å lite till Tack för hjälpen ...Å NINA du va skita duktig

JAG vet mor att Loppan kan men ja som inte orkar å har det intresset .. men nu jäklar ska ja köra upp Brolle .. så man kan få en schysst titel på honom .. hade varit skit skoj ....peppar mig själv lite
Drömma kan man ju göra i alla fall..
Nej nu blir det en rök å sen blir det tvn en stund sen blir det fasen sängen........tlötter ..å monica i dag orkar ja inte tjöta :-) :-)
baj baj å ha en underbar lördag som ja har haft
Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni var jätteduktiga alla fyra, det är ju det lilla som ska till för att det ska bli bra. Det är ju alltid lättare o hitta fel hos andra hihi.

Träna på för det ska vi göra.

Hade

2009-03-21 @ 21:50:29
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Vaaaa?!

Klart våren har kommit!!

våga inte ens andas nåt annat hörru. hahaha ;-)

bra det gick med din vårstädning idag. Är det kaffe på fishingstreet som ingår i det? hihi

Sov gott. Antar att det är därför du vill att jag skall hålla mig ur vägen . hihihi

Är du lite tlött?

Kram

2009-03-21 @ 23:21:52
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: mmmm ja va inte bara lite trött heller .. Tack för middags sällskapet :-) kram

2009-03-22 @ 11:41:34
Postat av: Jenny

NEJ!!! Våren har INTE kommi!!!! Trodde de för en sekund.. MEN nu snöar de å blåser storm här uppe :'(

SAKNAR dej!

2009-03-23 @ 19:14:04
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu får du uppdatera lite om Caprice tycker jag :P Är ju nyfiken.

2009-03-23 @ 20:47:36
URL: http://fridasorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0