Filipstad by night :-)

Ja det har vi upplevt här nu för en liten stund sen .....:-) inte möe att hänga i jula granen

Jo ja kom iväg hit å kom hit helskinnad .. he he det va så sjukt för det va helt snö fritt från jönköping till en mil innan Kristinehamn å där kom det snö å massa modd å skit så det va nätt att ja blev påkörd men men ja lyckades komma undan i ett helt stycke å ingen repad bil ... Fan vilka idioter det finns i trafiken .. JISSES

Sen  fattar verkligen inte hur det står till hos en viss person .. Får fan skylla  sig själv med allt detta jävla bråk .. höjer man hyra en månad innan så ska man betala det näst kommande hyres period som det står i kontraktet .. nej nej då inte för denna människa .. det gäller visst inte för henne verkar det som .. Fattar verkligen inte hur det står  till där uppe .
Har verkligen inte alla hästar hemma .. kanske därför hon måste ha dom i stallet .. ha ha utfyllnad för sin brighta intelligens..... as garvar :-)
Ja ja då får hon ju helt enkelt flytta en av sina hästar eftersom hon inte vill betala för sig ..
Jag är ju inte nån jävla välgörenhet som man kan bete sig hur som helst imot ..
Å tror du jag skulle bli rädd för att du har kontaktat en jurist .. då tror du ju jävligt fel .. Du har liksom gått på fel människa när det gäller sånna hära saker .. Jag är inte den som ger sig i första taget kan ja lova dig ...
Stackars människor som har i din omgivning at göra
Som får gå på ditt jävla skitsnack om saker å ting .. Jag kommer ju göra allt gör att andra ska ¨få upp ögonen för dig å ditt bihang !!!!!!!!! så som du gjort ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0