FAN FAN FAN FA jävla SNÖÖÖÖÖ

usch fan jag som trodde att det skulle vända å bli vär nu men fy attans va fel jag hade .. Så det va ju bara till att ställa sig å skotta så fint in till sig i dag på morgonen så man kom in över den jätte stora vallen ALLAN....SUCK va tråkigt å framförallt TUNGT som satan


I går va jag ute med Caprice pluttan och red henne lite på vallen så hon fick böjja på sig å jäklar vad hon tycker det är roligt ..Hade ju sällskap med mig ut å när dom sen gick i från oss blev hon tokig å skulle bralla jäklar i havet .. he he he
Har ja aldrig varit med om på henne ..Det va inget farligt men hon sa tydligt i från att hon inte ville vara själv i alla fall..:-)
Pluttan lilla är så glad att jag fick chansen till att få hem henne igen .. Ångrar jag inte för fem öre ..
Det jag saknar dock är ridhuset i norget å paddocken ...Men men får ju last träna henne så vi kan åka .. sist va det ju inga problem med att lasta henne men man vet ju aldrig med henne hur dan hon är ..
På onsdag kommer ägaren å ska  gosa lite med henne ska bli skoj att hon Kommer
I morgon ska ja se om ja inte kan rida lite efter jag varit å jobbat ...
Annars så har det inte hänt så mycket .. en tjej som varit här innan å tittat på stall plats va här i dag ..hon kom när ja va på väg in till stan å skulle hämta my så hon fick gå in i stallet å kolla lite själv .. Som sagt hon har ju varit här innan så hon visste ju vart det låg å allt ..Ja ringde sen till henne å hon sa att det såg jätte bra ut å att den boxen va perfekt till hennes häst ...Så vi får se lite hur det blir om hon ska ha den eller inte ..Hade varit mysigt med hennes häst i stallet då ja har träffat den hästen innan .
Nej nu ska ja ta å kolla på tv å tjöta vidare med Jenny gums ...misses you tooooo !!!!
Kram å natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0