......

Ja skulle det inte vara bra då å kolla upp vad som egentligen ÄR brister eftersom jag har ett RENT papper !!!!!
Det enda som ska åtgärdas som jag själv påpekade när jag pratade med henne va fönstergaller .. Och det ni nu har byggt va eran egna skyldighet eftersom  ni skulle bort snabbt från det andra stället och ni då själva erbjöd er att bygga det som skulle byggas som då två boxar för ni va sååå händiga  men hmm ja halva stallet kanske inte stämmer då va !!!!   eftersom det är sju boxar  .. Sen kan man ju  börja undra varför ni flyttade så  som ni gjorde !!!
Har ni betett er likadant där som här så kan jag verkligen förstå varför dom inte ville ha er där .....
Du/ni har nog satt er i skiten där me .. eller ja att dom helt enkelt inte ville ha er som inhyrda ... Konstigt att man ska flytta så hastigt å lustigt ...

Om nu Billy skulle ha gott 16 veckor sen sist så ja du skulle han då inte se värre ut än vad han gör kanske ...Konstigt då oxå att han inte skulle skos om så som dom andra  .. nä men du vet han skiter jag ju i..

Att man anmäler när det finns grund för det det kan jag förstå!! men inte när det inte finns det utan bara för att du/ni blivit sura för att ni är UPPSAGDA kanske ...hmm ja Det va ju sååå himla svårt att lista ut vem det skulle vara som anmält ...
Så jävla fegt att ni inte kan stå för det utan göra det anonymt .... Det är ju modigt .. ha ha ha jisses


OCH innan ni håller på å  har er så kan ni ju göra rätt för er å betala hela hyran som man faktiskt får göra när man står uppstallad i ett stall ...Men det kanske har gått förbi er kanske ..
Det står klart å tydligt vad som gäller i kontraktet ....

Avslutningsvis så behöver ja inte skriva mer för att jag vet PRECIS vad ni går för ... och stackars dom som kommer få kontakt med er då ni inte har såååå jävla rent mjöl i påsen .. Ska bli riktigt skönt när detta är över ...






Kommentarer
Postat av: Jenny

Andas nu gumman! Tänk på att det inte är många dagar kvar innan du blir av med dom =D Pöss

2009-03-31 @ 20:31:34
Postat av: Anonym

Ja håll uuuut!! Hoppas du får in lite trevligt folk i ditt stall sen!

Vi vet att du är en bra människa!

2009-03-31 @ 22:52:55
Postat av: Kinna

Jag håller med ovanstående. Håll ut.

Det blir säkert bättre med nytt o hedligt folk i stallet.

2009-03-31 @ 23:43:27
Postat av: Katta

Härligt att de gick igenom utan anmärkning :D då får de "anonyma" någet gött o bita i ;p var stolt över de super jobb du gjort i stallet och som de andra sagt, stå ut du slipper dem förhoppningsvis snart!!

2009-04-01 @ 00:17:21
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: Maddis

Härligt med blanka papper... å vilken tjej gillar inte blanka saker ;P

2009-04-01 @ 16:42:43
URL: http://maddizz.blogg.se/
Postat av: Lider med dig

Skönt att allt löser sig snart! Det blir väl knappast lätt för dessa att hitta stallplats för tidigare stallägare ställer väl knappast upp med stallplats. Man har ju tyvärr hört lite väl mkt från alla hörn och kanter!

2009-04-02 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0